lukas-zischke-7CKIFrYuQtk-unsplash.jpg

Duften av din merkevare

+95%

forsterket oppfatning av kvalitet.

Hvorfor duft?

Luktesansen er den kraftigste og mest emosjonelle av alle sansene og er direkte knyttet til minnet. Ved bruk av duft får merkevarer kontakt med forbrukere på et dypere, følelsesmessig nivå.
Resultatet er minneverdige opplevelser, kundelojalitet og økt salg.

Duft er følelser.

Signaturduft;

En unik signaturduft er merkevarens duftlogo og forteller historien om arv, minner og følelser. En signaturduft er en del av merkevarens identitet.

Hjem

Duftolje

Bedrift

Sett stemningen med riktig duft.

Luktesansen kan - som ingen annen sans - ubevisst påvirke menneskelige følelser.

Kontakt oss

Er du interessert i et samarbeid eller høre mer? Fyll ut litt info så tar vi kontakt. Vi gleder oss til å høre fra deg!